5 Simple Statements About تینیجر کیست ؟ Explained

Wiki Article

آدم مادرش هانا را کشت و سیلیا، یعنی خواهر ناتنی اش را به قرن نوزدهم فرستاد. این گونه، سیلیا بزرگ میشود و بارتوش تیدمان مسافر زمان را میبیند و با او ازدواج میکند و هانو و اگنس را به دنیا می آورد.

فیلم های تینیجری کمدی تمرکز اصلی این فیلم بر مسئله جنسیت است. داستان این فیلم درباره مرد سیاه پوستی است که پس از بیرون آمدن از زادگاه خود و شروع زندگی جدید باید با آنچه همیشه درگیر آن است، مبارزه کند و نمی تواند از آن فرار نماید. بیشتر از این صحبت نمی کنیم که جذابیت داستان لوس نشود.

لیزا ویکاری (تینیجر)؛ نینا کرونیاجر (بزرگسال)؛ باربارا ناس (پیر)

درحالی که آدم در پی نابود کردن تایم لاین ها است، حوا سعی دارد که تایم لاین ها را به هر قیمتی نجات دهد. همه این اقدامات برای این بود که مطمئن شود فرزندش متولد میشود.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

جاشیو مارلون (تینیجر)؛ فلکس کرامر (بزرگسال)؛ والتر کری (پیر)

در این جا می خواهیم بگوییم که تینیجر بودن یعنی چی؟ به افرادی که ۱۳ تا ۱۹ سال سن داشته باشند تینیجر می گویند کلمه تین به آمریکایی به معنی نوجوان می باشد و به سن نوجوانان ۱۳ تا ۱۹ سال تین می گویند بسیاری از افراد در دنیای امروزی تصمیم دارند که با انتصاب این کلمه به خودشان جلب توجه کنند و خودشان را لاکچری و به روز نشان دهد به همین دلیل خودشان را تینیجر می نامند.

فقط افراد خیلی باهوش می تونن این چند تست هوش تصویری رو حل کنن

به دلیل شهرت فراوانی که دارند مورد توجه افراد قرار گرفته اند و حواشی بسیاری برای آن ها ساخته شده است.

توییتر

بهتر است نام انگلیسی این افراد را در شبکه اجتماعی اینستا جستجو کنید.

کلاودیا برای جلوگیری از این اتفاق، یوناس و مارتا را به واسطه آدم به شب تصادف فرستاد و این دو با جلوگیری از وقوع تصادف، بعث شدند که تانهاوس هیچگاه دریچه را باز نکند و این کار به هزینه جان یوناس و مارتا و بیشتر کسانی که دوستشان داشتند تمام شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بعضی از این افراد از طریق فعالیت هایی که در اینستاگرام انجام می دهند به شهرت رسیده اند و اگر شما علاقه دارید که صفحه اجتماعی این تینیجر افراد را پیدا کنید و با فعالیت هایی که انجام می دهند آگاه شوید.

Report this wiki page